Isnin, 20 Jun 2011

AKU & JIHAD

Assalamualaikum,

"Alhamdulillah, setelah lamo senyap, aku kembali lagi nok ngapo dale blog ni. Sibuklah baru ni nga bekwoh sano sini. Tu pun banyok hok tokde nok gi."

"Jadi gambar ni aku lukih atah dasar semangak capo nga naik angin lepas tengok vidio pejuang Islam hok mati syahid di Pergunungan Chechen. Maghi belako lepah tengok. Puok dio meme semangat tinggi sungguh. Meme tok takut mati. Latihe aku tengok meme mantap. Kalu nga latihe aku jame rekrut mulo tokleh nok pelago. 'Time' berlatih berlatih. 'Time' semaye puok dio semaye, jemooh pulok. Baguh sungguh sabik tu puok dio tok takut mati. Aku duk mikir soghe bulih ko aku setagho tu. Huh, gelak gambar duk beraso."

"Kih semangat dooh lalu aku pun lukih gambar ni pakai loreng ATM tapi guno pede. 'Background' tu aku baye duk atah gunung. Oghe dale gambar tu senyum tu maksudnyo akulah tu koya jadi pejuang, hehehe."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING