Jumaat, 27 Julai 2012

LOGAN AKA WOLVERINE

Assalamualaikum..

"Sembah sujud dan lafaz kesyukuran ke hadrat Allah Subhanahuwata'ala. Pemilik segala isi langit dan bumi. Dialah Allah Yang Maha Kaya lagi Maha Pemurah teloh memberi izin kepadoku hambo ye hino dapat lagi mengepoh karya dale blog ini hasil anugeroh Allah jugok hok buwi ko aku sapa aku bulih lukih. Jadi sempeno bule ye mulio bule penuh keberkate ni, aku lagilah bersyukur teramat sangat Allah buwi peluwe aku temung poso lagi tahun ni, Alhamdulillah."

"Gamba di atah aku lukih hasil refleksi minda aku lepah tengok cerito 'X-Men The Origins:Wolverine'. Sajo jah nok nati mato ngatuk laye cerito dulu. Aku nok baghi panje pun takdok guno sebab cerito ni pun aku tengok setakat hok aku sedighi jah pehe, jadi nok hurai ko oghe rasonyo dok padelah. Apopun itulah hasilnyo bilo minda aku terpengaruh denge kehebatan si Logan ni lalulah aku koya pahtu lukih watok tersebut mako siaplah, sekian hehehe"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING