Ahad, 24 Julai 2011

NAMO GHIMA

Assalamualaikum,

"Tok tahu maghi duano tibo-tibo jah nyetok angin nok lukih gambar ghima pulok. Sebenarnyo aku lukih sekoda nok meningkatke kemahire aku dale dunio melukih ni. Belaja lukih gambar binate pulok. Aku duk mikir soghe ghanolah otai-otai melukih tu dio lukih gamba ghima serupo terus nga ghima hidup. Kade-kade come lebih pado hok hidup, hehehe. Jadi aku 'try' lukih seko nok tengok napok ko dok serupo ghima. Lukihlah aku belete kale sekali nok bulih ko siap seko. Pah ghoba-ghoba. Payoh weh jenih tok panda lukih nih. Bilo sapa tahap aku ghaso puah hati, mako terhasillah seko hok oghe duk sebut namo ghima. Napok ado meh doh pado pandange aku tapi pandange tepi bulihlah. Kalu hok depe belum tentu lagi jadi. Apo pun aku puah hati doh sebab matlamat aku tercapai nok lukih ghima walaupun napok serupo kucing, hehehe"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING