Ahad, 5 Ogos 2012

SEJUK BEKU

Assalamualaikum..

"Alhamdulillah..Maha Suci Allah Tuhan sekelian alam. Aku hok hino ni diizinkan lagi untuk ngepoh dale blog ni. Bule poso tahun ni aku beraso sedak sangat sebab aku bulih baco Quran denge istiqomah. Lepah so suroh so suroh aku baco. Tene sangat raso. Hati aku beraso sejuk nyame ibarat duk di kutub utaro jah rasonyo walaupun hakikatnyo aku dok sapa lagi denung. Dale dado raso takdok masoaloh pun, hile habih woh saghu, woh seghabuk perut."

"Meme nilah sebenarnyo nikmat Quran ye mulio ni. Pah so lagi aku raso sakit urat aku hile lenguh-lenguh setiap kali aku baco ayat Quran. Hebatnyo Quran ni seghemo ado. Kade-kade aku letih baco Quran beraso sega semula. Hok paling aku nengung sakit palo aku nga atah belake tekok ni pun kughe sakit doh supo mulo. Alhamdulillah, hebatnyo mukjizat Nabi Muhammad Sallallahu A'laihi Wasallam ni"(Selawat ke atas bagindo)..

"Jadi kaite nga gapo hok aku lukih nga hok aku ghaso ni sudoh jelas gapo hok aku ghaso aku terjemoh kembali dale bentuk lukise. Mako terhasillah gamba di atas ini, nyame, sejuk de beku."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING