Ahad, 11 Mac 2012

AMAL MALAYSIA

Assalamualaikum,

"Alhamdulillah..gamba di atas ini aku lukih di waktu ketiko aku melihat peristiwo Bersih dale internet lalu mato aku terlihat satu mugo menusio hok pakai serbo merun ado duk lilah-lilah depe sekali bahagie pertehene puok-puok Bersih. Oleh kerno pandange tersebut menarik minat aku mako aku pun menyiasat gapo namo oghe paka baju belah tu. Dan ternyato hasilnyo aku tahulah mugo itu disebut Unit Amal Malaysia di bawah naungan Ustaz Nasruddin."

"Jadi aku pun paka dok mikir panje lukih selalu gamba tu. Mako terhasillah gamba di atas de napok kemah jugok dari segi perincian baju cumo muko tu aku wak gayo katung sebab tu buke fokus utamo aku. Aku kene ko kala baju tu napok kemah merun supo nga unit 'para airbone' tentera darat, gempur wira!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING