Sabtu, 24 Mac 2012

PUASA O PUASA


Assalamualaikum,

"Alhamdulillah kembali bersuo dale episod kali ni kecek ha poso. Sajo jah aku lukih sempeno bule poso tahun 2011 mulo ni. Jadi aku baru 'upload' sebab baru temu smula gamba ni cekak cari dok temu. Tapi Allah Maha Kayo jadi aku bersyukur pado Allah Dialah Maha Hebat jadi aku bulih temu smula gamba ni de bulih pulok buh sini (dale blog..)"

"Aku lamo doh cito-cito nok tra wak komik sedighi jadi ado kesempakte bulih jugok lukih. Keno molek berkat nga bule poso idea tu mari. Jadi gamba ni aku lukih mulo-mulo poso kalu dok salohlah pete tu bele-bele duk nati ko oghe be goghek, aku metek kopiuto dulu sebab idea ado takut de hile mmbe pulok nok bbulih. Jadi aku teringak jame kecik mulo rajin poso tapi meh-meh kain buruklah nok bulih ko buko poso tu. Wak ko teringak aku suko soghe pah aku pun lukihlah gamba ni biar ado woh lucu maso lukih tu."

"Alhamdulillah hasilnyo cukup untuk membuat aku tersengih soghe sebab aku raso puah hati lukih gamba ni. Kade-kade setiap kali aku tengok gamba ni aku jadi mace dok cayo bahawo akulah hok lukih gamba ni hehehe.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING