Isnin, 19 Mac 2012

INAI DI JARI

Assalamualaikum,

"Tajuk bunyi supo tajuk lagu, meme pun sebab aku ambil tajuk lagu nyanyian arwoh S Jibeng sebagai tema aku nok lukih. Jadi aku ni teremosilah disebabke dengar lagu tu mako datelah idea nok lukih gambare hok arwoh cerito dale lagu tu. Lalu aku pun sambil denga lagu sambil aku 'imagine' gapo hok aku nok lukih nati berdasarke kato-kato dale lagu tu. Lepah melaye jauh dok tahu pah mano mako aku pun lukihlah gambar tu."

"Mulo-mulo aku lukih hok tudung pink tu pasa diolah sumber utamo lagu tu. Aku buat dio tengoh paka ina biar keno nga tajuk lagu inai di jari maksudnyo di jari diolah inai ditepek. Lalu aku lukih pulok hok jong tepek inai tu selaku mok sedagho dio sebab dale lagu tu kato dikelilingi sanok sedagho. Seterusnyo hok tudung ija belake jong maka ina tu dok lain dok buke ummi hok tino tu nok tengoklah puteri dio paka ina."

"Sudoh aku lukih gambare dale bilik aku pun lukih dinding pulok tempat hok jate tu duk skokdeng. Hehehe sebenarnyo dio dok skokdeng como dio nok tengok buat kali terakhir wanita idame dio. Jadi hok jate tu aku lukih selaku lelaki ye disebut dale lagu tu. Gapo hok dio raso dio luoh dale bentuk lagu mako itulh lelaki tersebut. Ngelah sebagai mengemaske lagi gamba tu aku tamboh kipas angin bertujuan nok suruh ina cepat kering. Jugok aku tamboh khusi biar napok suasano majlis nikoh kahwin..Beres"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING