Isnin, 23 Julai 2012

FIKIRAN HANYUT

Assalamualaikum..

"Alhamdulillahhi Robbil A'lamin. Syukur ke hadrat Allah aku dipanjeke usio bulih lagi ngepoh dale blog kesayenge aku ni. Huduh-huduh pun tetap aku saye sebab banyok kenenge hidup aku tercatat dale setiap poh hok ado dale blog ni."

"Jadi kali ni aku lukih dok tahu gapo motihnyo. Aku lukih dale keadaan palo otok kosong atau denga kato lain hanyut ikut nnitah lukih jah. Aku kade-kade ado jugok tiko palo hanyut disebabke hal-hal hok aku keno guno minda lebih sikit pado sekalo."

"Contohnyo taing bulih gaji mulalah minda aku kijo lebih nok guno kok mano pitih hok bulih tu, nok sedekoh ko atau nok belanjo gu-gu ko atau nok sipe dale akaun bank ko. Meme maso nilah palo ake ghaso senok-senok sapa so tahap jadi kosong ha maso tulah aku lukih ikut nnitah jah. Jadi hasilnyo pun ikut nnitahlah. Aku wi contoh jah tu taing bulih gaji tu buke fakta sebenar hehehe"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SAING-SAING